021-66153009تلفن ایلیاشیل     info@iliyashil.com ایمیل شرکت ایلیاشیل   

لوله پی وی سی فاضلابی: معرفی و راهنمای خرید

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید جزو پلیمرهای ترموپلاستیک حساب می شود و در دو نوع انعطاف پذیر و سخت تولید می گردد. در صنعت پتروشیمی، پی وی سی یکی از محصولات پرکاربرد و ارزشمند است و موارد مصرف نامحدودی دارد. به دلیل اینکه این محصول دارای کاربری آسان و قیمتی مناسب است، در صنعت ساختمان سازی، مصرف زیادی دارد. مثلا برای شبکه فاضلاب از لوله پی وی سی فاضلابی استفاده می شود. این ماده، ثابت کرده که جایگزین شایسته ای برای یک سری مصالح ساختمانی سنتی است.

ادامه مطلب: لوله پی وی سی فاضلابی: معرفی و راهنمای خرید

فرق لوله پلیکا و پوش فیت چیست؟

انتخاب محصول باکیفیت در هر زمینه­ ای همواره یکی از مهم­ترین فاکتورها برای رسیدن به نتیجه مطلوب به حساب می­آید. این موضوع در مورد انتخاب لوله­ های مناسب در صنعت تأسیسات و ساختمان نیز به طور کامل صدق می­کند. بدون شک هر سازنده ­ای سعی بر این دارد سازه ­ای بادوام خلق کند و بدیهی است که به دنبال یافتن بهترین نوع از محصولات مشابه موجود در بازار باشد. در مورد لوله ­های فاضلاب، این محصولات می­توانند لوله­ های پلیکا یا پوش فیت به شمار روند.

ادامه مطلب: فرق لوله پلیکا و پوش فیت چیست؟

نمایندگی فروش لوله و اتصالات پوش فیت

یکی از سیستم های لوله کشی که برای شبکه فاضلاب ساختمان استفاده می شود، پوش فیت است. در لوله و اتصالات پوش فیت، سوکت هایی وجود دارد که در قسمت داخلی آن برای آب بندی، یک شیار با یک حلقه لاستیکی ایجاد شده است. جهت اتصال لوله ها و اتصالات به هم، کافی است قسمت انتهایی آن هایی را که بدون سوکت است در سوکت لوله یا اتصالات دیگر قرار داده و با اندکی فشار، جا بیندازیم. علت نام گذاری این سیستم لوله کشی نیز به خاطر ماهیت اتصال لوله ها به یکدیگر می باشد.

ادامه مطلب: نمایندگی فروش لوله و اتصالات پوش فیت

فرق لوله پنج لایه با تک لایه چیست؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اجزای ساختمان که کارایی و عمر ساختمان وابسته به کارایی و عمر آن است سیستم لوله کشی ساختمان می باشد. بشر همواره در هنگام برنامه ریزی برای ساختن یک ساختمان، به دنبال استفاده از لوله هایی بوده است که نشت و ترکیدگی کمتر و دوام و طول عمر بالاتری داشته باشند.

در این حوزه نیز در برخی مواقع موفق عمل کرده و لوله هایی را به کار برده است که حتی پس از اتمام عمر ساختمان سالم و بدون ایراد باقی مانده اند و هنوز کارایی لازم را دارند. اما این چه لوله ای است که می تواند سالیان سال بدون آسیب، به اندازه عمر ساختمان یا حتی بیشتر دوام داشته باشد، لوله های نسل جدید در این مورد تا چه حد موفق عمل کرده اند و علت آن چیست؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: فرق لوله پنج لایه با تک لایه چیست؟

لوله یو پی وی سی چیست؟

لوله یو پی وی سی از جمله معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین لوله‌های پلیمری می‌باشد که در پروژه‌های ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. برخی از افراد لوله‌های یو پی وی سی را با لوله‌های پی وی سی یکسان می‌دانند اما این دو تفاوت‌های بسیاری دارد. برای نمونه لوله‌های یو پی وی سی برق بیشتر برای انتقال آب استفاده می‌شود و علاوه بر آن در برابر آتش سوزی و هرگونه حرارت بسیار مقاوم بوده و ضد حریق می‌باشند. در نتیجه در قیاس با سایر انواع لوله های برق، ایمن تر هستند.

ادامه مطلب: لوله یو پی وی سی چیست؟

قیمت و خرید لوله پی وی سی برق

برای محافظت از کابل های الکتریکی از لوله های محافظ الکتریکی استفاده می شود. برق یکی از خطرناک ترین موارد در جهان است. اگرچه هادی هایی که جریان را حمل می کنند توسط برخی از مواد پوشیده شده با PVC یا لاستیک عایق بندی شده اند، مواد عایق استحکام لازم را برای حفاظت کابل از آسیب ندارند.

در صورت آسیب دیدن عایق، هادی الکتریکی داخل ممکن است در معرض لمس قرار بگیرد یا همچنین می تواند ناخواسته با چیزهایی که می توانند جریان الکتریکی داشته باشند در تماس باشد. این سناریو خطر بالایی از شوک الکتریکی را نشان می دهد؛ بنابراین ما از کابل های برقی محافظت می کنیم تا از خطرات شوک الکتریکی ممکن در کمین افراد جلوگیری نماییم.

ادامه مطلب: قیمت و خرید لوله پی وی سی برق
خانه
محصولات
تلگرام
تماس با ما