021-66153009تلفن ایلیاشیل     info@iliyashil.com ایمیل شرکت ایلیاشیل   

نمایندگی پی وی سی صبا در تهران

شرکت پی وی سی صبا، شرکتی است که انواع لوله UPVC را تولید می‌کند. این شرکت تنها تولید کننده انواع اتصالات UPVC در سایزهای 20 تا ۳۱۵ میلیمتر است. شرکت پی وی صبا در تهران از شرکت‌های سابقه دار تولید کننده پی وی سی است. این شرکت در حدود ۵۴سال سابقه را در کارنامه خود دارد. تجربه نیم قرن تلاش این شرکت و تنوع محصولات آن جزو امتیازات شرکت محسوب می‌شود. در حال حاضر، شرکت پی وی صبا در حدود ۱۶۰ نوع محصول تولید می‌کند. شرکت پی وی صبا از آخرین تکنولوژی روز بهره‌مند بوده و اداره کنندگان آن از متخصصین در زمینه کاری خود هستند. این شرکت در زمینه استفاده از مواد اولیه، از محصولات مرغوبی استفاده می‌کند و تولیدات با کیفیتی را به بازار ارائه می‌کند.

ادامه مطلب: نمایندگی فروش پی وی سی صبا در تهران

بهترین برند و مارک لوله پلیکا در ایران

لوله ی پی وی سی را همه می شناسیم. این لوله از ماده ای است به نام poly vinyl chloride که به صورت مخفف PVC نامیده می شود. این ماده ی سبک و اما مستحکم، برای اینکه از خود انعطاف هم نشان دهد، با plasticizers در آمیخته می شود. حال اگر همین افزودنی به ماده ی اولیه اضافه نشود، محصول نهایی لوله ای خواهد بود که در بازار داخلی با نام پلیکا شناخته می شود. در بازارهای بین المللی عبارتی که برای این لوله ها استفاده می شود بین un-plasticized polyvinyl chloride یا UPVC و rigid PVC و vinyl siding متغیر است. اجازه دهید روشن کنیم که پلیکا نام اولین و معتبرترین برندی بوده که به ایران آمده، به همین دلیل و به اشتباه، نام پلیکا روی لوله های مدلِ UPVC باقی مانده است.

در این نوشته، بهترین برند و مارک لوله پلیکا در ایران را معرفی خواهیم کرد و به بیانی همه ی آنچه درباره ی لوله پلیکا نیاز دارید را ارائه می دهیم. در نتیجه، مانند همیشه، اگر در صنعت ساختمان و تاسیسات فعالیت دارید، این مقاله را با دیدگاه دوجانبه ی علمی و بازاری مختص شما تالیف کرده ایم.

ادامه مطلب: معرفی بهترین برند و مارک لوله پلیکا در ایران

قیمت روز فروش عمده نوار تفلون

گاهی اوقات تاثیر و اهمیت بعضی محصولات را نادیده می گیریم، یا حضور آن ها را کوچک می شماریم. این در حالی است که بدون حضور همان المان های کوچک، امکان بهره برداری از پروژه های عظیم وجود ندارد. به عنوان مثال نوار تفلون را در نظر بگیرید. اگر همین نوار تفلون نباشد، تمامی لوله کشی یک پروژه اصطلاحا روی هوا می رود و عملا کاری انجام نشده است.

به همین شکل، در صورتی که نوار تفلون درجه یک استفاده نشود، یا فرد مجری، آن را به طور استاندارد به کار نگیرید، تا همیشه کمیت لوله کشی پروژه ی شما لنگ خواهد زد. فراتر از این، گاهی بی توجهی نسبت به اهمیت و نقش این محصول، سبب گشته تا آسیب های جدی به سایر اجزای پروژه وارد شود و کار با خسارت و مشکل و مشقت پیش برود.

ادامه مطلب: قیمت روز فروش عمده نوار تفلون

بهترین چسب لوله پلیکا و راهنمای خرید آن

چسب ها فارغ از جنس و ساختار، نقش بزرگ و تاریخی در تمدن بشر داشته اند. به عنوان مثال صمغ و قیر در زمان خود هر یک، چرخ بزرگ فرهنگ ملل مختلف را به پیش برده اند و پس از آن، با پیشرفت های صنعتی، امکان ساخت چسب های گیاهی فراهم آمده است. امروز اما سراغ نوعی چسب می رویم که کیفیت لوله کشی و انتقال سیالات را ارتقا می دهد و می تواند اتصال استاندارد و قدرتمندی را برای لوله پلیکا به ارمغان آورد.

در سطرهای آینده، به طریق مقاله های منتشر شده، با ارائه ی تعاریف علمی آغاز می کنیم و کم کم به کف بازار آمده و تکنیک هایی برای خرید بهینه و موفق ارائه می دهیم. آن چه پس از مقدمه ی علمی در این مقاله مطالعه خواهید کرد به ترتیب عبارت است از سرفصل هایی که چسب لوله پلیکا، کاربرد آن، انواع برند و قیمت محصولات موجود در بازار را تشریح می کند. مطالعه ی این مقاله، به تمامی دست اندرکاران صنعت ساختمان، تاسیسات و البته، افراد حاضر در بخش آموزشی کشور توصیه می شود.

ادامه مطلب: معرفی بهترین چسب لوله پلیکا و راهنمای خرید آن

بورس و مرکز فروش لوله و اتصالات در شهر تهران

این مقاله نگاه جامعی به چگونگی خرید و فروش لوله و اتصالات در تهران و سراسر کشور خواهد داشت. در انتهای این نوشته ی پژوهشی شما مرکز یا قطب خرید و فروش لوله و اتصالات تهران را خواهید شناخت، با تکینک های خرید بهینه آشنا می شوید و در آخر، قادر خواهید بود بین خرید حضوری و اینترنتیِ محصولاتِ حوزه ی مورد بحث؛ بر اساس یافته های تجربی تصمیم گیری کنید. مانند همیشه، بخشی از نگاشته ی خود را با ابزار علمی صیقل داده ایم تا علاوه بر فعالان ساختمانی و تاسیساتی، دانشگاهیان نیز بتوانند رهاوردی از مطالعه داشته باشند.

ادامه مطلب: بورس و مرکز فروش لوله و اتصالات در شهر تهران

انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چندین دسته تقسیم می شوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی شرکت های معتبری که دراین امر می توانند شما را یاری دهند،می پردازیم.

ادامه مطلب: معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن
خانه
محصولات
تلگرام
تماس با ما